Sábado, 28 de Janeiro de 2023

2022

 

 

2022 foi um Ano bonito
mas pergunto-me:
porquê tanta publicidade à ajuda
para a Ucrânea vencer
o conflito ?
2022 was een mooi jaar
maar ik vraag me af:
waarom zoveel publiciteit voor hulp
voor Oekraïne om te winnen
het conflict?
2022 rik buv prekrasnym
ale meni tsikavo:
navishcho stilʹky reklamy pro dopomohu
shchob Ukrayina peremohla
konflikt?

Boa Semana, Goede week en Dobroho tyzhnya.

conteúdo da autoria de jabeiteslp às 21:16
link do post | comentar | favorito (1)
37 comentários:
De Teresa Silva a 4 de Fevereiro de 2023 às 18:40
Passando para desejar um bom fim de semana!

Bjxxx
Ontem é só Memória (http://ontemesomemoria.blogspot.pt/) | Facebook (https://www.facebook.com/ontemesomemoria/) | Instagram (https://www.instagram.com/pequenabonecadetrapos/) | Youtube (https://www.youtube.com/channel/UCx4I4_8Vf4MX_ZAiy6kzuhw?fbclid=IwAR3j1YvgKuWt9oJh_fl5PJBFCg6edn5CygXRHqVUavICGFzPGbXEn1vi8Aw)
De Maria João Brito de Sousa a 4 de Fevereiro de 2023 às 17:38
Ora aí está uma inteligente pergunta, !

Quanto à imagens, são excelentes como sempre e muito bem acompanhadas pela música!

Beijinhos
De Dirk a 4 de Fevereiro de 2023 às 08:41
Goedemorgen Vriend ben er weer
We zijn weer gestart met een nieuwe maand
Een weekje rust heeft me goed gedaan
Ga het beste weer van maken dit weekend
gr. Dirk
De Jos Vande Ghinste a 4 de Fevereiro de 2023 às 08:08
Bom dia mijn beste vriend Beites.Het eerste weekend van deze sprokkelmaand is terug bij ons en vandaag is het de internationale dag tegen kanker.Hier in het Westen is het lichtbewolkt en ik zag op mijn thermometer in de auto dat het 8 graden warm was.Verder kan ik geen weersverwachting meer geven,tenzij ik het late avondweerbericht van het KMI op VRT1 gezien heb.Gisterenavond zag ik de voetbalwedstrijd tussen KV.Oostende en Anderlecht.Geen mooie wedstrijd maar toch een verdiende 0-2 zege voor Anderlecht.Ook Oostende had 2 open doelkansen,doch werkten die niet af.Ik ben blij dat ik in het weekend veel wedstrijden kan zien want zelf kan ik voor het ogenblik de wedstrijden van mijn club KRC.Harelbeke niet bijwonen door mijn ziekte.Hopelijk pakken ze deze avond de 3 puntjes thuis tegen Dikkelvenne.Ik wens Jullie een fijne zaterdag en een heel gezellig weekend toe en dit met vele lieve en hartelijke groetjes vanwege Jullie blogvriend Jos.Mooie en rustgevende zaterdag mijn beste Portugese vriend Beites
De meeuw a 4 de Fevereiro de 2023 às 06:40

Image (http://blog.seniorennet.be/meeuw)


wens jou een deugddoend weekend !

zoek niet te ver ... jouw geluk ligt dichter bij huis dan je denkt !

liefs meeuw
De Ana Freire a 3 de Fevereiro de 2023 às 19:24
Pelo menos os brinquedos novos, já funcionam... mudou-se o redutor para experimentar... o que tinha estava mesmo com problema... mas vou mudar de marca de gás, assim só para a semana, ficará já tudo definitivo...
Semaninha cansativa!!! Acho que vou dormir todo o fim de semana, para pôr o sono, o stress e o cansaço em dia... deu luta, pôr tudo a funcionar, num curto espaço de tempo, entre escolher, comprar e instalar... e com mãe estranhando as novidades, apesar de se ter comprado tudo o mais aproximado ao que havia antes... velhotes e novidades... é uma combinação... mortal, para quem os atura!
Beijinhos! Bom fim de semana!
Ana
De Teresa Silva a 3 de Fevereiro de 2023 às 19:00
Passando para desejar um bom fim-de-semana!

Bjxxx
Ontem é só Memória (http://ontemesomemoria.blogspot.pt/) | Facebook (https://www.facebook.com/ontemesomemoria/) | Instagram (https://www.instagram.com/pequenabonecadetrapos/) | Youtube (https://www.youtube.com/channel/UCx4I4_8Vf4MX_ZAiy6kzuhw?fbclid=IwAR3j1YvgKuWt9oJh_fl5PJBFCg6edn5CygXRHqVUavICGFzPGbXEn1vi8Aw)
De Dini a 3 de Fevereiro de 2023 às 11:52
Dag Beites,wens je een heel fijn weekend,
lieve groetjes Dini

De Jos Vande Ghinste a 3 de Fevereiro de 2023 às 07:56
Bom dia my dear friend Beites.Ik denk dat de pannekoeken bij iedereen heel lekker waren en Jullie er echt van genoten hebben.Trouwens is er een spreuk op Lichtmis die zegt dat de sneeuw dan op een warme steen valt.Afwachten want februari kan nog heel winters zijn en het venijn zit hem dikwijls in de staart.In elk geval is het hier reeds 10 graden warm maar het blijft bewolkt hoorde ik gisterenavond en hier in het Westen zou de zon weleens een kijkje komen nemen volgens weerman Frank Deboosere.Het blijft in elk geval bij ons droog.Het weekend komt kousevoeten op ons af en ik denk dat niemand daar rouwig van zal zijn.Ik wens Jullie een mooie en een prettige vrijdag toe en dit met vele lieve en hartelijke groetjes vanwege Jullie blogvriend Jos en geniet van Jullie bakje koffie en geniet van deze vrijdag en laatste dag van deze werkweek mijn beste Portugese vriend Beites.
De meeuw a 3 de Fevereiro de 2023 às 06:18

Image (http://blog.seniorennet.be/meeuw)


hou van bloemen , hou van het leven !

iedereen hoeft eens op eigen voeten te staan , wat hulp is welkom ... maar zet door !

liefs meeuw

Comentar post

.jabeiteslp

.Março 2024

Dom
Seg
Ter
Qua
Qui
Sex
Sab
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

.posts recentes

. Primavera *,~`)

. Vento, Neve e Sol da Serr...

. 10 Anos ou 8+2 de Resistê...

. Neve e Carnaval 2024 *,~`...

. Humor *,~`)

. N 343-1 *,*`)

. *,~`)))) clicks de 2023.

. 2024

. Natal com Arte da Cidade ...

. Feliz Natal *,*`)))))))))...

. Haja coração *,~`))))))

. Pois e mais pois, morrem ...

. Benquerença

. Desfile da Latada 2023 na...

. Fado sentimental de Outon...

. Covão da Ametade no Vale ...

.Videos

.arquivos desde 2009