Sábado, 4 de Fevereiro de 2023

Primavera da Covilhã em Fevereiro frio *,~`)

 

 

Primaveril Fevereiro
que o Entrudo traz
mas mais agradável seria
sem Guerra e em Paz, na Ucrânea.
Lente februari
dat Shrovetide brengt
maar mooier zou zijn
zonder oorlog en in vrede, in Oekraïne.
Vesnyanyy lyutyy
shcho prynosytʹ Maslyana
ale bulo b krashche
bez viyny i v myri, v Ukrayini.
 
Boa Semana, Goede week en 
Harnoho tyzhnya ukrayinsʹkoyu.

conteúdo da autoria de jabeiteslp às 21:20
link do post | comentar | favorito (1)
26 comentários:
De Dirk a 27 de Junho de 2023 às 16:53
Goeden avond blog Vriend
We zijn weer gestart met een nieuwe week
Wat is het zondag warm geweest boven de 30°.
Dat is een beetje te veel van het goede niet om vol te houden.
Gelukkig is het deze week een beetje normale temp.
Beetje regen zou weer geen kwaad kunnen het is droog
gr.Dirk
De Teresa Silva a 9 de Fevereiro de 2023 às 19:17
Passando para desejar um bom final de semana!

Bjxxx
Ontem é só Memória (http://ontemesomemoria.blogspot.pt/) | Facebook (https://www.facebook.com/ontemesomemoria/) | Instagram (https://www.instagram.com/pequenabonecadetrapos/) | Youtube (https://www.youtube.com/channel/UCx4I4_8Vf4MX_ZAiy6kzuhw?fbclid=IwAR3j1YvgKuWt9oJh_fl5PJBFCg6edn5CygXRHqVUavICGFzPGbXEn1vi8Aw)
De Maria João Brito de Sousa a 9 de Fevereiro de 2023 às 12:33
Que belas imagens, ! Até esse canito refilão tem graça

É curioso mas, por aqui, apesar de estar "um frio de rachar" também já vai cheirando a Primavera...

Beijinhos
De Jos Vande Ghinste a 9 de Fevereiro de 2023 às 07:53
Bom dia mijn beste vrien Beies.Mooie nieuwe clip.Zoals beloofd ben ik na een drukke tweedaagse terug onder Jullie.Gisteren was de plezantste dag voor mij want gisteren is mijn vroegere trainer Johan en zijn vrouwtje Carine op nieuwjaarsbezoek geweest.Ik heb 4 jaar met Johan samengewerkt en zijn onafscheidelijke vrienden geworden.Eergisteren had ik het druk met de voorbereiding want ik ben eerst naar de kapper geweest en ik zit er nu bij deze temperatuur van min 3 graden onder nul erg fris bij aan mijn koppeke.Dan gaan winkelen naar de Colruyt - de vleeshalle en mijn warme bakker in Stasegem voor de patisserie en zo was er gisteren een perfecte aperitieftafel en een koffietafel met pateetjes.Het was gezellig alles van vroeger nog eens op te halen.Kortom de beste dag van mijn laatste 4 jaar en bijna een ganse dag niet alleen geweest.Deze namiddag zal ik nog enkele fotos online zetten van de voorbereiding en de leuke namiddag van gisteren.Hopelijk krijgen we vandaag terug een dag als gisteren want op mijn terras was het lenteweer en ga ik reeds mijn twee terraszetels buiten zetten.Ik wens Jullie een fijne donderdag toe en dit met vele lieve en hartelijke groetjes vanwege Jullie blogvriend Jos en dat was nu echt de reden waarom ik een tweedaagse blogstop nam.Fijne donderdag en dit kleine lieve vriendje krijgt reeds de kriebels in zijn kleine buikje.Geniet van deze mooie dag mijn beste Portugese vriend Beites.
De meeuw a 9 de Fevereiro de 2023 às 05:32

Image (http://blog.seniorennet.be/meeuw)


liefs op deze nieuwe dag !

hou vandaag van het leven ... morgen kan alles anders zijn !

liefs meeuw
De Ana Freire a 8 de Fevereiro de 2023 às 19:51
E hoje esteve mesmo frio a valer por estes lados...
E pelo mundo, nem precisa de haver guerra para haver estragos... as imagens da Turquia são um dó de alma ver... aqueles 2 abanões de poucos segundos foram o equivalente a 550 bombas atómicas! O país deslocou-se 3 metros, com o movimento das placas!... Impressionante!
Beijinhos, João! Hora de ir jantar e aconchegar... que hoje o tempo, está mesmo de congelar!
Continuação de uma boa semana!
Ana
De Teresa Silva a 8 de Fevereiro de 2023 às 19:41
Passando para desejar uma boa semana!

Bjxxx
Ontem é só Memória (http://ontemesomemoria.blogspot.pt/) | Facebook (https://www.facebook.com/ontemesomemoria/) | Instagram (https://www.instagram.com/pequenabonecadetrapos/) | Youtube (https://www.youtube.com/channel/UCx4I4_8Vf4MX_ZAiy6kzuhw?fbclid=IwAR3j1YvgKuWt9oJh_fl5PJBFCg6edn5CygXRHqVUavICGFzPGbXEn1vi8Aw)
De Dini a 8 de Fevereiro de 2023 às 11:46
Dag Beites,wens je een fijne midweek,
lieve groetjes Dini
De Existe um Olhar a 8 de Fevereiro de 2023 às 11:34
Apesar do frio a vida continua e mostras aqui momentos lindos com cores fantásticas.

Continuação de boa semana
Beijinhos João
De meeuw a 8 de Fevereiro de 2023 às 06:55

Image (http://blog.seniorennet.be/meeuw)


een fijne goeiemorgen !

begin je dag met kleur en maak er toch iets moois van ... ondanks de koude buiten !

liefs meeuw

Comentar post

.jabeiteslp

.Março 2024

Dom
Seg
Ter
Qua
Qui
Sex
Sab
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

.posts recentes

. Vento, Neve e Sol da Serr...

. 10 Anos ou 8+2 de Resistê...

. Neve e Carnaval 2024 *,~`...

. Humor *,~`)

. N 343-1 *,*`)

. *,~`)))) clicks de 2023.

. 2024

. Natal com Arte da Cidade ...

. Feliz Natal *,*`)))))))))...

. Haja coração *,~`))))))

. Pois e mais pois, morrem ...

. Benquerença

. Desfile da Latada 2023 na...

. Fado sentimental de Outon...

. Covão da Ametade no Vale ...

. Festa da Cherovia 2023

. º_*`))))))))))

. Penha Garcia ( Idanha-a-N...

.Videos

.arquivos desde 2009